top of page

グループ

公開·21名のメンバー
Vladislav Rybakov
Vladislav Rybakov

Zmiana Seta.ahk



Asystent zmiany pasa ostrzega kierowcę, jeżeli zmiana pasa może się wiązać z niebezpieczeństwem. Odległość ostrzegania równa 70 metrów umożliwia kierowcy dostatecznie wczesne przerwanie manewru zmiany pasa. Funkcja ta znacznie zwiększa bezpieczeństwo jazdy po autostradzie.




Zmiana Seta.ahk


Download: https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fmiimms.com%2F2ugzsr&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw0xsiFvoNzUQEU_AWNt6hta



Gdy w monitorowanym obszarze znajduje się pojazd, ale nie jest wykonywana zmiana pasa, kierowca informowany jest przez lekkie świecenie wskaźników LED w prawym lub lewym lusterku bocznym. Intensywność świecenia jest w tym przypadku niższa, aby wykluczyć niepotrzebne odwracanie uwagi kierowcy. Jeżeli w takiej sytuacji kierowca włączy kierunkowskaz w celu sygnalizowania zmiany pasa ruchu, jest ostrzegany przez intensywne miganie lampki ostrzegawczej lusterka zewnętrznego odpowiedniej, prawej lub lewej, strony pojazdu.


Volkswagen Sharan to klasyczny przykład rebadgingu. Model został zaprojektowany wraz z dwoma innymi autami. Mowa oczywiście o Fordzie Galaxy i Seacie Alhambra. Wszystkie trzy samochody dzielą płytę oraz nadwozie. Znajdziemy pomiędzy nimi oczywiście drobne różnice - głównie w designie wnętrza. Powodem, dla którego marki i koncerny stosują takie zabiegi, jest oczywiście oszczędność. Maszyny nie tylko posiadały te same cechy konstrukcyjne. Składano je też w tym samym obiekcie. Volkswagen to marka niemiecka, Ford - amerykańska, a SEAT - rdzennie hiszpańska. Na miejsce produkcji wybrano jednak fabrykę AutoEuropa położoną w portugalskiej Palmerze. Nad projektem czuwał Greg M. Greeson - designer ze Stanów, którego marka zatrudniała w późnych latach 80. Plany budowy Sharana musiały przeleżeć kilka lat w szufladzie. Do produkcji trafił bowiem dopiero w 1995 roku. W liniach karoserii widać rękę uznanego na całym świecie projektanta. Maska opada wąskim klinem, co pozytywnie wpływa na aerodynamikę. Tył jest pokaźny, co jednak nie jest rażące ze względu na precyzyjnie rozlokowane detale. Po pięciu latach produkcji przyszedł czas na pierwszy facelifting. Zmienił się głównie przód modelu. Volkswagen Sharan otrzymał nowe reflektory, zderzaki oraz atrapę chłodnicy. W 2004 naniesiono kolejne poprawki na projekt Greesona. Najbardziej istotna zmiana dotyczyła kierunkowskazów - powędrowały one na lusterka. O popularności pierwszej odsłony pojazdu może świadczyć liczba kupionych egzemplarzy. W ciągu piętnastu lat produkcji do klientów trafiło aż 670 000 egzemplarzy. Jest to też dobra informacja dla nabywców z rynku wtórnego. Bez problemu znajdziemy tego typu samochód używany. Sharan pierwszej generacji może pochwalić się też kilkoma nagrodami na koncie. W roku 1999 wóz został nazwany Najlepszym MPV przez magazyn "Auto Express". Otrzymał też wyróżnienie Best People Carrier od "Top Gear". W roku 2010 przedstawiona została druga generacja. Ten Volkswagen Sharan z kolei projektowany był przez inną gwiazdę motoryzacyjnego designu. Nad zmianami w wyglądzie karoserii pracował Walter de Silva - włoski eksperymentator i twórca modeli studyjnych. Modyfikacje nadwozia można swobodnie nazwać nieznacznym liftingiem. Zmienił się między innymi kształt reflektorów. Innowacją były też montowane z tyłu lampy w technologii LED. W tej generacji Sharana dodano również kilka elementów, które czynią z niego auto nowoczesne. To właśnie razem z poprawkami Silvy wprowadzono do sprzedaży wersje z urządzeniem do masażu zamontowanym w fotelu kierowcy. Marka przeprowadziła lifting generacji w 2015. Tym razem Volkswagena Sharana poprawiono pod względami ekonomicznymi. Zmodernizowany pojazd palił o wiele mniej niż jego wcześniejsze warianty. Zyskał też znacznie bogatszą gamę systemów elektronicznych. 041b061a72


グループについて

グループへようこそ!他のメンバーと交流したり、最新情報をチェックしたり、動画をシェアすることもできます。

メンバー

  • Riva Motwani
    Riva Motwani
  • Kashish Raj
    Kashish Raj
  • Ishita Pataliya
    Ishita Pataliya
  • Tanu Mahajan
    Tanu Mahajan
bottom of page